Jeseň je ideálny čas na chudnutie 🍂

Použite kód JESEN30 a získajte 30 % zľavu na všetko nezlacnené

Recepty

Lososový špíz

28.02.24 143

Zdieľať



Recept na lososový špíz. 

Jedlo je vhodné už od 2. fázy ketónovej diéty.

Čo budete potrebovať na 1. porciu:

  • 150 g lososa,
  • 4 cherry paradajky,
  • 50 g cibule,
  • citrón,
  • rozmarín,
  • tenký plátok masla.

Postup:

Lososa nakrájajte na kocky vo veľkosti asi 3×3 cm. Ak ho máte s kožou, je potrebné vopred kožu odstrániť. Nezabudnite ho zbaviť kostí. Cibuľu nakrájajte na plátky taktiež vo veľkosti 3×3 cm. Paradajky umyte. Citrón taktiež umyte a aj so šupkou ho nakrájajte na podobné plátky. Na ihlu alebo špajľu dávajte postupne kus lososa, citróna, paradajky a cibule. Ihly vložte do pekáča a pridajte maslo a trošku vody. Špíz posypte rozmarínom, najlepšie čerstvým. Pekáč prikryte vekom alebo alobalom. Pečte v rúre pri teplote 180 °C približne 30 minút. Posledných 5 minút pečte odokryté. Podávajte so zeleninovým šalátom. 

Páči sa vám článok? Pošlite ho ďalej...



+421 950 103 233
(Po-Pia: 9-16 h)

Keto jedlá
Prihlásenie

Cookies

Používame súbory cookie na zabezpečenie správneho fungovania vášho obľúbeného e-shopu, na prispôsobenie obsahu stránok vašim potrebám, na štatistické a marketingové účely a personalizáciu reklám od Googlu a ďalších spoločností. Kliknutím na tlačidlo „Povoliť všetko“ nám udelíte súhlas s ich zberom a spracovaním a my vám poskytneme ten najlepší zážitok z nakupovania.

Vaše nastavenie súborov cookie

Tu máte možnosť prispôsobiť soubory cookie v súladu s vlastnými preferenciami a neskôr nastaviť alebo kedykoľvek vypnúť v pätičke webu.

Technické cookies sú nevyhnutné pre správne fungovanie webu a všetkých funkcií, ktoré ponúkajú.

Personalizáciu prevádzame na základe vami prehliadnutého tovaru. Ďalej potom upravujeme zobrazovaný obsah podľa toho, čo vás zaujíma.

Tieto cookies nám umožňujú meranie výkonu nášho webu a za pomoci získaných dát potom môžeme zlepšovať zážitok z nakupovania zákazníkom.

Tieto cookies sú využívané reklamnými a sociálnymi sieťami vrátane Googlu na prenos osobných údajov a personalizáciu reklám, aby boli pre vás zaujímavé.