Domáce posilňovanie svalov chrbta

Bolesť chrbta je problémom, ktorý trápi väčšinu ľudí. Často sú na vine prílišné sedavé činnosti a nedostatok pohybu.

Pár jednoduchých cvikov môže bolestivé napätie chrbta dostať pod kontrolu. Cvičiť je však potrebné pravidelne.

V našom videu nájdete návod, ako správne posilniť chrbtové svaly a zmobilizovať chrbticu. Cvičiť môžete každý deň z pohodlia vášho domova. Budete potrebovať len podložku, činky alebo PET fľaše naplnené vodou a pohodlné oblečenie.

Uvidíte, že po pár dňoch sa budete cítiť lepšie.

 


92667942_615352669020886_8350662951782318080_n
Autor článku
Tereza Vincourová

Vystudovala veřejnou správu na Univerzitě Palackého v Olomouci. Po škole působila 5 let u Českých drah, kde se věnovala marketingu a nákupu mediálního prostoru. Již 15 let je vegetariánkou a zajímá se o zdravý životní styl a správnou životosprávu. Kromě toho se věnuje také ilustraci knih nebo malování. Má za sebou 5 autorských výstav. Věnuje se také hudbě, konkrétně hře na klavír, basovou kytaru a zpěvu.

98 %zákazníkov náš obchod odporúča zo 387 recenzií na Heureka.sk

Sledujte nás a popýšte sa fotkami vašich receptov, a hlavne výsledkov. #ketomixskZobraziť profil

Nemáte ešte účet?

Zaregistrujte sa a získajte veľa výhod:

Darček k narodeninám - nezabudnite vyplniť dátum svojho narodenia

Zľava z opakovaných nákupov

Prehľad všetkých vašich objednávok

Rýchla opakovaná objednávka

Nemusíte vyplňovať svoje údaje

Registrovať sa

Nebudete na to sami!

Tisíce ľudí ako ste vy tu zdieľa svoje výsledky, motivujú sa navzájom a naši výživoví poradcovia Vám tu zodpovedia všetky Vaše otázky. Využite podpory od ostatných a začnite chudnúť už dnes!

PRIDAŤ SA DO SKUPINY

ČLENOVIA viac ako 16 000 členov

Možnosti dopravy

DPD
4,40 €
Zásielkovňa
3,50 €